Marketingový koučink, Strana 2

mini cut

VERONIKA REICHELTOVÁ - MARKETINGOVÝ KOUČ

  • Jsem markeťačka, textařka, copywriterka a spisovatelka
  • Marketingu se věnuji od roku 2005 (online i offline)
  • Pracovala jsem v Londýně
  • Prošla jsem firmami, spolupracovala s mediálními agenturami, od roku 2018 podnikám na volné noze
  • Specializuji se na nastavení autentické marketingové komunikace = na základě potřeb nalezneme efektivní formu marketingu

 

Co je to marketingový koučink? 


Marketingový koučink v mém provedení je hloubkovou analýzou stávající marketingové komunikace, podchycení nefunkčních cest a nastavení nové jednotné komunikace, která buduje vztah se zákazníkem a dlouhodobě o něj pečuje. Zaměříme se na dosavadní marketing a formou koučinku, poradenství a školení jej nakopneme k lepším výsledkům.

Během spolupráce odpovíme na otázky, zda je pro vás lepší newsletter, leták, sociální sítě, tisková reklama, psaní blogu (to je v rámci SEO vždy přidanou hodnotou), mávání vlajkou s logem z okna... A jaké kombinace vám přinesou nejlepší užitek. Jsem zastáncem kvalitní komunikace s využitím organických zdrojů (sociální sítě, newslettery, blog), které budují vztah a přinášejí hodnoty. Nastavíme také váš komunikační jazyk (tone of voice) a najdeme jedinečnou esenci vaší značky, která vás odlišuje od všech ostatních.


Kdo potřebuje marketingového kouče? 

    • Markeťáci, textaři a copywriteři
      • Marketingový koučink využívají junioři, kteří chtějí získat seniorní znalosti a přeskočit tak roky "marketingové školy života". Zkušení markeťáci mě vyhledávají ve chvíli, kdy cítí vyhoření na krajíčku a ztrácejí v marketingu smysl svého pracovního života. Textařům a copywriterům dodá spolupráce se mnou šťávu v textech a schopnost lepšího nacítění se na své klienty, čtenáře a  příjemce textového sdělení.

    • Podnikatelé
      • Podnikatelé si často marketingové aktivity berou na vlastní bedra a následně se topí v nastavování propagace ve Facebook Business Manageru, bojují s Google Ads, zapomínají na Google Analytics - a to je jen špička ledovce, do které se pouští, protože "reklama musí bejt". Během koučinku spolu stanovíme vaše podnikatelské cíle, nalezneme způsob, jak jich dosáhnout a zefektivníme dosavadní marketingové pokusy procesy.

    • Firmy
      • Ve firmách dělám "čóro móro" - sjednocuji interní i externí komunikaci, školím sociální sítě, copywriting a online marketing, koučuji marketingové týmy. Na začátku provádím audit stávajícího marketingu, doporučuji následný postup a průběžně kontroluji aplikaci.

    • Nadace a charitativní projekty
      • Nadace a další blahorozdávající projekty mají tendence marketing zanedbávat. Proškolím interní pracovníky, navrhnu efektivní organickou komunikaci a dohlédnu na její zapracování.


Potřeby každého klienta jsou jedinečné jako sněhové vločky, pro každého je také vhodný jiný způsobem marketingové komunikace, která by vždy měla odrážet autentickou esenci značky. Vzájemná důvěra, chuť jít vpřed a posunout sebe a svůj marketing dál jsou hlavní hodnoty naší spolupráce.

 

 

Spolupráci předchází seznamovací telefonický hovor v délce cca 30 minut (exploratory call), během kterého se dotkneme vašich potřeb a vzájemně si ověříme, že jsme pro sebe ti praví. Pro rezervace mi napište na ahoj@veronikarei.cz

 

SPOKOJENÍ KLIENTI

Externí spolupráce s mediálními agenturami 

  • Wunderman
  • Kindred
  • Butterflies & Hurricanes
  • ePace

In-House marketing

  • SHERLOG Technology (dříve Secar Bohemia)
  • COMING PLUS, a.s.

Marketing, copywriting, marketingový koučink a poradenství

  • Obecní úřad Popovičky
  • Edita Friedlová
  • Woxkon 
  • Snail Travel International a.s.
  • QS Quacquarelli Symonds
  • Forpex s.r.o.
  • Prodietix
  • Money mee Prague, a.s.
  • LIFE & COMMUNICATION s.r.o. 

...a další. Reference na vyžádání.

Akce
Akce 1 + 1 Zbožňuju tě navždy
599 Kč
 
Detail
Skladem
Nahoru
2 položek celkem