Energetic Marketing Coaching - Co to je?

man-2196323_1920

"Ještě musím napsat dva články, to bude votrava," říkáte si. Usednete k psaní a dle sebenaplňujícího se proroctví to fakt votrava je. Slova lezou jak z chlupaté deky, překlep za překlepem sedá, jakž takž se dají dohromady tři odstavce. S "lepší už to nebude" posíláte klientovi. Gratuluju. Právě jste aplikovali energetický marketing (copywriting) v praxi. Cože?

Ještě před pár lety by se u takového slovního spojení, jako je energetický marketingový koučink, klepalo na hlavu. Dneska jsou ale energie, vesmíry, čanelování, vědomé všecko a tak moderní. Ale o žádnou čaronovotu nejde. Energie je všecko - a nejen tedy v tom ezo podání, ale prostě, všecko. To, v jaké "náladě" (aka energii) tvoříte, mluvíte, žijete - tak to je ono. Lepší vysvětlení mám, ale fakturuju ho.

Úplným základem k pochopení toho, proč se začít v marketingu nějakou energií vůbec zabývat, je návrat k principům působení reklamy na lidské smysly a pudy. Chutě, vůně, měkké čerstvě vyprané, křupavé, takhle voní pravá káva... Ale taky strachy - živly odnášející střechy nad hlavou a pojistky proti nim. Láska tělesná. Samota. Pocity. Energie vzbuzují pocity. Jaké pocity vzbuzuje vaše firma, váš produkt?

Uvádí se, že na prvotní zaujmutí máme pouhé tři vteřiny. To je sakra málo na to, jak hodně první dojem znamená. Co s tím? Energetický marketing! Hahá!

Na co se při takovém marketingovém koučování s klienty zaměřujeme?

  • Jak chtějí působit na své klienty a jak působí nyní
  • Jakým jazykem mluvit (tone of voice) a jaký brand vlastně vůbec jsou
  • Objevení esence značky (neboli Brand Soul Essence, což mě naučila Kat Coroy)
  • Jak se na své klienty naladit, mluvit k nim, co a jak jim předávat
  • Jak s nimi vybudovat vztah, dlouhodobě ho udržovat a tvořit svůj love brand

Marketing je takovou bublinkou, která obklopuje jádro = značka, firma, vy. Za tím vším je práce na sobě samých, která jde neodmyslitelně ruku v ruce s chutí tvořit, jít za lepším, nebát se investic do vlastního rozvoje a absolutní touhou dělat to, po čem vaše srdce plesá. Marketingový koučink je cesta k probuzení autenticity, na kterou se v dnešním informačně přeplněném světě slyší. A díky které uleháte ke spánku s úsměvem na rtech a vědomím, že při autentickém žití je práce radostná, protože jde přímo ze srdce. Pokud tomu někdo říká ezo, budiž. To sebenaplnění za to stojí.